בסופו של הליך קיבל הלקוח מספר יהלום אחר ופיצוי כספי בשיעור של עשרות אלפי שקלים מטעם חב' פלאפון ומטעם סוכן המכירות שמכר למר עזרא את המספר.
"אני שמח שהמאבק המשפטי מול חברות הסלולר הסתיים עם ניצחון למרשי", אומר עו"ד יניב גבע, שמציין כי הנושא נידון ככל הנראה לראשונה בערכאות המשפטיות, ולפיכך הוא משקף ל"מספרי הזהב" בשוק, שתופס תאוצה רבה.
ואכן, "מספרי זהב" או "מספרי יהלום", שבתחילה ניתנו למקורבים בלבד, והמלאי שלהם הולך ואוזל, הם מוצר חם ומבוקש על-ידי גורמים פרטיים וגופים מסחריים שמשתמשים במספרים הקליטים לצורכי פרסום.
בענף הסלולר גילו את חשיבות המספרים הללו ושמרו את המספרים הנחשקים, דוגמת אלה שסביבם נסובה התביעה.
משרד התקשורת הדגיש כי הוא אינו מתערב בסוגיית מכירת "מספרי זהב", ומכאן שהשוק פרוץ ואינו רשמי, ונתון גם לקשרים שיכול הלקוח להפעיל בחברת הסלולר. "אנחנו לא מתערבים בעניין חלוקת מספרים יפים", מבהירים במשרד התקשורת, "עם זאת, אסרנו על חברות הסלולר למנוע מעבר, כלומר ניוד 'מספרי זהב', בטענות שונות. אסור לחברה סלולרית למנוע ניוד של 'מספר זהב' או להתנות את הניוד בתשלום".